Časté otázky

Kliknutím rozbalíte

Než zásilka dorazí do Žabky, využijte sledování zásilek PPL

Můžu v Žabce vrátit zásilku?

Z provozních důvodů obsluha Žabky zatím nepřijímá zásilky zpět. Můžete využít jiného parcelshopu PPL nebo zásilku poslat zpět Českou poštou.

Zkontrolujte jaká SMS vám přišla. Některé SMS jsou posílány ještě předtím, než balík převezme řidič. Správná SMS obsahuje informaci, že vaše zásilka je připravena k vyzvednutí a adresu prodejny. Zkontrolujte ji. Řekli jste obsluze správně jméno, které je uvedeno na balíku? Pokud je vše správně, ozvěte se nám na infolinku 226807122

Snažíme se, aby zapojení eShopu bylo jednoduché – na stránky s vaší objednávkou vložíte předpřipravený kód a zpracujete jednu proměnnou ve formuláři navíc.

Máme předpřipraveny PHP kódy pro různé varianty: rolovací lišta, interaktivní mapa nebo modul do osCommerce. Seznam prodejen je načítán z XML souboru, aby příklad fungoval, nastavte na serveru (nebo požádejte webhosting) o povolení allow_url_fopen

SW na tištění štítků s čárovým kódem vám dáváme k dispozici online po registraci.

Řidiči mají někdy na rozvozu stovky zásilek a nestihli by je včas doručit všem. Abyste dostali svoji zásilku včas, mohou sami zvolit výdejní místo, které je nejblíž vašemu bydlišti a nechat vám zásilku tam.

Prozatím pouze hotově. Bankovní poplatky za platební transakci už při jednotkách tisíc korun převýší cenu, kterou účtujeme za dopravu a výdej.