O nás

ŽabkaPoint je společný projekt Tesco Franchise Stores ČR, a.s. a Red Square, s.r.o. od roku 2011. Umožňujeme vám vyzvednout si zásilky objednané z internetu bez front od 6-ti do 23 hodin v provozovnách Žabky. Službu využívají řidiči PPL, pokud vás nemohou zastihnout doma. Doručit vaši zásilku do Žabky si můžete z jakéhokoli eshopu, zvolením dopravy PPL a upřesněním zásilky na www.pplbalik.cz.

Jak to přesně funguje?

  • pří nákupu v eShopu vyberete dopravu PPL
  • zadáte vaši adresu
  • pokud nebudete doma, řidič PPL vybere nejbližší parcel shop
  • pro lepší upřesnění zvolte vaší prodejnu Žabka na www.pplbalik.cz a řidič ji odveze rovnou tam.
  • pošleme vám email a SMS, jakmile zásilka dorazí do Žabky
  • zásilku můžete sledovat
  • v případě nevyzvednutí ji po 7 dnech vracíme zpět eShopu
  • balíky jsou sledovány čárovými kódy, takže víte, co se právě se zásilkou děje
  • jde-li o dobírkovou zásilku, můžete zaplatit spolu s vaším nákupem
  • pro vyzvenutí předem zaplacené zásilky vám přijde čtyřmístný PIN, který sdělíte obsluze
  • odnášíte si vaší zásilku

Jaká má služba omezení?

  • jen menší zásilky - největší věc, kterou Žabka prodává jsou balení vod. Vaše zásilka by neměla být ani větší ani těžší, aby šla na prodejně odbavit a skladovat
  • momentálně nepřijímáme platby kartou, pouze hotově
  • zásilky zatím nelze na Žabkách vracet. Můžete využít jiných výdejních mist PPL